lördag.

Skrivet 2007-09-23 @ 11:08:36
hade riktigt skoj igår!  Först åkte vi in till bollebygd till Julia. och vi gjorde lite gojs. Sen cyklade vi till bolles och köpte massa cola;o haha. Sen tillbaks till julia och så. Tiden rann på, haha men skoj hade vi. Bara det där inte va sant, för usch då:(  menmen;D  sen åkte jag och emelie med halv tolv bussen tillbaks till henne. haha, orkar inte skriva allt vi gjorde. Men vi gick óch la oss, eller somnade vid 7. Sen vaknade vi tio, sen ringde jag hem. Haha, borde sova. Men jag kan inte somna om, får försöka lite senare, haha.

orkar väl inte göra nått idag, kolla en film och slappa tror jag väl att det blir. Ska till kusinerna idag egentligen. Men ärligt, så tror jag nog inte jag orkar. Har huvudvärk och skit nu ju.

jaha, så har man en ny vecka att se fram emot! Skolan tar verkligen kol på en, sen har man ju faktiskt nästan inget privatliv länge, utan det blir bara skola,skola och skola.


                     

haha, cola var ju ett måste.           Emelie är det bästa:)   


allt känns så konstigt, palla om det alltid kommer att vara så...


..alla har nått bra i sig, men man kan undra vad som fan hände med dig,



i,s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback