moving on.

Skrivet 2007-09-19 @ 19:44:53
skoldagen var rätt seg, fast var aldrig med på språkvalet, var med emelie istället,skolsyster och lite sånt. Sen hade vi hkk, fan blä säger jag, kan man ha ig-?  ne men om man kunde skulle jag nog få det!  Aja, efter skolan åkte jag hem till emelie. Haha hon skratta så hon grät, jag tror nog att vi var lite trötta:D haha, sen gick vi ut och blev blöta och lite så, skratta jätte mkt åt emelies fina mössa sen också, haha hon var faktiskt lite söt:D  haha.  sen nu kom jag hem och tog en dusch, härligt! Vet inte riktigt vad jag ska göra, klockan går ju fort som fan. Men måste plugga lite iallfall.

imorgon är det friluftsdag, jättekul verkligen! Jag kan ju faktiskt ingenting, typ. Ont i  benet och kan inte kasta kula eller hoppa längdhopp. Haha, ska bli skitskoj!  längtar som fan tills imorn, not!


i,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback