söndag.

Skrivet 2007-09-09 @ 15:14:22
Fan, jag tror aldrig att jag haft det så tråkigt på min födelsedag, berodde på lite olika saker, Men iallfall. En födelsedag ska inte vara så jävla tråkig. Men nästa år blir nog bätrre. Eller iallfall det min familj och kusinerna kanske ska göra. NÅN som vill hitta på nått på min födelsedag, kanske kan säga till ;;)



Vaknade tidigt, åt frukost, duschade och sedan åkte in till stan, Hittade ingenting, fast kollade på lite saker. Får väl se om jag ska köpa det senare. Vill gärna åka till göteborg och kolla lite snart också!

Har städat mitt rum idag också, behövdes som vanligt. Senare ska jag kolla lite på oc tror jag, och måste plugga och ta ett varmtbad :)   fått högtalare till datorn nu, verkligen så mycket bättre. Ljudet på en bärbar suger verkligen utan en bas!

Imorgon vet jaginte ritkigt än vad som händer, får se senare eller imorgon helt enkelt.

i.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback