sunshine.

Skrivet 2007-09-06 @ 16:59:31
tuff dag i skolan idag, haha. Torsdagarna känns jättelånga, nästan inga raster, bara lektioner typ. Fick tillbaks mitt matteprov idag, blev faktiskt rätt glad. Gjorde ju g provet, och får alltid ig. Men denna gången fick jag faktiskt g, alltså det bästa man kan få^^  höhö.  

Fan skolan har ju världens mesar. Hur fan pallar man gå runt och snacka om folk man inte ens känner, ÅÅÅH vilken fjortis, och massa sånt. förfan snacka om er själva istället, ni är inte mycket bättre själva:)

Snart kommer emma, men dom är i stan och köper lite saker nu, vad kan det vara;) haha, nejmen:D

Imorgon vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Men det blir nog slappkväll, mår inte så prima heller. Så vi får väl se. Sen släktkalas.... Nästa helg som kommer, vill jag ha riktigt kul! Haha. bara så att ni vet;)

i.s

Kommentarer
Postat av: ICIA

hoppas du mår bättre senare då :)

2007-09-06 @ 17:08:44
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback