the dj saved my life.

Skrivet 2007-09-18 @ 16:59:17

GOOJS


Namn på dina framtida barn?: haha
Hur vill du dö?: dö
Vad vill du bli när du blir gammal?: gammal och rutten såklart


Antal människor du skulle ge ditt liv för: många
Antal CD-skivor: typ inga
Antal piercings: inga, eller öroenen
Antal tatueringar: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: vet inte
Antal saker jag ångrar: flera saker.-


DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU:
Gråtit: Ja
Köpt någonting: nej
Blivit sjuk: ja
Sjungt: ja
Sagt jag älskar dig: vet inte
Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det: Nej
Träffat någon ny: nej
Pratat med någon: ja
Haft ett seriöst samtal: ja
Saknat någon: Jaaaa
Kramat någon: Ja
Bråkat med dina föräldrar: nej
Drömt om någon du inte kan vara med: mmm
sovit mycket: ja, ganska
Velat att det här testet ska vara slut: nejdå


 

DIN/DITT FÖRSTA...
Operation: never
Piercingen: örat ...
Sporten du började i : Tennis
husdjur: en katt
Semester: måste ha varit finland
Konsert: vet inte
kärlek: .....


FAVORITER...
Filmer: har nog inga
Tvprogram: några :D
Musik: maaassa!
Dricka: cola
Kroppsdel: blää
Sport: fotboll e väl kul
Favoritplagg: massa:d
Skola: euueh
Djur: min hund;)
Bok: jadu, det finns många olika bra.


JUST NU...
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: tröla kanske?
Lyssnar du på: radion
Väntar du på: jaaru
Tittar du på: datan?


DIN FRAMTID...
Barn: får väl se
Giftemål: vene
Karriär: haha jag har visst ingen framtid jag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback