turn it on.

Skrivet 2007-09-25 @ 16:29:35

det hände nästan ingenting i skolan idag. Eller vi satt och spela kort jag och emelie med ben, och då kom vi försent med en kvart. Kanske inte låter så mycket, Men när man har den läraren så kan det fan bli farligt-;) haha, men vi hade iallfall tur. Det var typ nån från djurgrejs som var där också, så vi hade redigt tur, haha!  prövade orientering idag, haha banan var ganska kort, tror jag. Men idag var det typ som träning för det. Gick tillsammans med emelie, vi fick rätt på en av 9 eller var det nu var, riktiigt bra jobbat va? haha, skam:D Dagen har väl gått rätt hyfsat snabbt iallfall. Fast inte direkt roliga lektioner eller nått, buh.

Ikväll blir det väl datorn, plugg, dusch och tv skulle jag tro:)  måste nog städa mitt rumt lite också. Blir bombnedslag vad jag än gör, typiskt mig:)

Jag älskar allt du är, men jag älskar inte dig.

ida,s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback