vi fungerar inte så.

Skrivet 2007-09-12 @ 17:54:08
har precis ätit, känner mig tjock och mätt, haha!   Hände några roliga saker i skolan idag. haha, först satt vi där vid skolsyster och cpade om en sak, sen kom massa småfemmor och kaxa typ haha.  Vi fick ju värsta rycket allihop! Men det var kul:D   Sen tävlade med varandra, nemen oj vad töntiga vi är;)    idag gick det förövrigt bra i matten, härligt det, haha.  Sen har josefin kört runt och lyft mig hela dagen idag, tack det va snällt:D   haha, har iallfall varit en bra dag idag:D

imorn vet jag inte vad som händer, får väl se, får väl se. Men förövrigt blir det väl plugg skulle jag anta, blä så tråkigt man kan ha ibland. Men helgen hoppas jag att det blir annat:)

och imorgon tar klassen skolfotot, fyfan. KOmmer väl se ut som en kossa eller nått annat slags djur, rikigt roligt:p   vll göra nått på kortet, men jag får väl se:D


i,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback