AJ DUMKATT

Skrivet 2008-08-12 @ 16:13:20
AAAAAAJ, när jag pratade i tel med syrran, kollade jag typ runt i luften eller någonting för helt plötsligt kände jag att jag fick väääldigt ont i min tå. sen kommer det blod, och brevid min fot ligger min katt. förlåt syster för att jag började svära lite i telefonen(A)  han hade iallfall varit liiite elak. och det gör ont :(    galen till tusen dendär katten.

iallfall, min syrra ringde och kolla om jag skulle sova där och kolla på skräckisar med kimmo. självklart tackade jag ja :) så jag ska väl dit någon gång ikväll.
ja, det är ju fan kväll redan. hela min dag bara rann förbi:D  varit vaken i typ två timmar (A)

imorgon blir det nog liseberg med kate :)  måste prata med henne.
och i övermorgon så blir det göteborg med julia&josefin (:

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Idag har jag fixat en 20 års present åt min bästa kompis som fyller år på torsdag :) dudÅ+

2008-08-13 @ 00:16:34
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback