babybaby

Skrivet 2008-08-10 @ 23:22:20
igår då.
hade det superkul. förstår inte varför julia rex den ungen åker hem:/ så pappa skjussa ner henne till bussen. sen sjöng jag och kate:) och cpade som vanligt. massa skratt. snacka med simon å alla möjliga sorters trevliga människor. :D
tog massa fula kort med(:  sen la vi oss nån gång vid 2 kanske? tog en timmeför mig att somna(y)  vaknade vid halv 1 morgonen därpå. syrran kom, nyvakna som vi var:) haha, åt frukost och pratade med dom. hennes kompis var med också:)  ialfall. sen duscha jag, sedan åkte vi och köpte nyy fritidskort till mig(: yey!  sen  åkte vi hem till kate och lekte hos henne.  :D kulkulkulkul. 
två bra dagar !:D

imorgon får vi se hur det blir. jag och julia bråkar! :D haha,

sitter och lyssnar på sunblock- baby baby,   verkligen inte min musiksmak! men man blir glad av sån musik ibland faktiskt. så det får funka. :D måste byta från rockrock till ÅHFJORTIS musik ibland:D:D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback