bloond.

Skrivet 2008-08-15 @ 19:59:27
ETT NYTT MEDDELANDE. i'm BLOOOOND ;o  förutom det lilla i huvudet, så menar jag mitt hår. vad fan har jag gett mig in i? ;o HAHA :D  vi får helt enkelt se hur det ser ut imorgon. kort kommer väl antagligen, hur hemskt det än ser ut.

liseberg med hanna idag var trevligt :) åkte massa och såntdär lisebergigt. :D kul vart det!

imorgon blir det götet by night, jajjamän :)  mera information kommer,... till mig med hoppas jag (A)

jag skiter i vad ni säger. jag gör det om jag vill. visst det är snällt av er, men ni kan inte säga att han inte är rätt.  för det kanske han är? :O

Kommentarer
Postat av: Hilal

Hejsan!:)

Ville bara säga att jag lottar ut ett par örhängen i bloggen! :)

Kika gärna in! :D

2008-08-15 @ 20:23:53
URL: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback