D E P P.SE

Skrivet 2008-08-08 @ 16:55:35
fan jag hade skrivit massa och sen rederades allt :(  så nu får jag börja om.

josefin kom först hit, så fixade vi oss. sen åkte vi halv sex, (alldeles försent) bussen kom precis när vi komxD TUREN, som vanligt,
åkte in och pissa, för er som vill veta xD och åt muffins, och ville också ha en bögvän!
sen gick vi runt. drack redbull<3 och träffa folk, sen mer folk, och sen lite till. och gick runt och hejade på massor och fick ca 10 pojkvänner, eller hur josefin?  och vi undrar som fan varför vi inte var med dom när dom ville det?  ni ska bara veta hur mycket jag ångrar från igår.
så hamnade jag i knipa också. från båda hållen med?  vill bara gråta när jag tänker på det :(:(   jag är en sån mes också. BAAAH. ´tack iallfall josefin för att jag fick gömma mig under dina vingar ;D haha.
men fyfan iallfall.
vi var med elin och erica en stund :)   sen my och åsa,l också. :)  dansade och cpade runt. och alla andra vi träffade dåå. (snacka med)
som jag och josefin egentligen gjort hela dagen dåmen. även dom alla saker som jag ¨ångra.
och josefin trodde typ att jag hindrade henne för att träffa den där killen, men så var det verkligen inte. och vi surade. fast kanske egentligen inte på varandra. ;o
sen råka jag dissa massa för att jag var så jävla arg igårkväll.  så förlåt för det ;(
men det var en lyckad tkväll blandat med en jävla kaoskväll!
NI KAN INTE FÖRSTÅ HUR JÄÄÄÄVLA MYCKET JAG ÅNGRAR! FÅÅÅR TOTALRYCK. '
vill bara skrika, skriiika verkligen ;o gulligt detdär iallfall. fast det andra med den andra personen är inte lika gulligt. jag finns verkligen inte för dig ibland. inte som jag vill.  JAG MÅSTE GÖRA NÅGONTING ÅT DET INNAN ALLT KAOSAR IHJÄL.

jag lovar, jag har aldrig varit så här arg som jag varit. och det har aldrig gått ut på annat folk såhär:o  vad fan händer med mig?!

____________________
josefin sov här iallfall. jag fick sova utan min sköna madrass på sängen, utan ett lakan och utan täcke. förstår ni vilken naatt?  kunde itne av att gå ut och hämta grejerna när pappa sov. så det blev så det blev.
josefin hade alla grejer men hon kunde tydligen inte sova så mycket hon heller :/
ja, det är faktiskt synd om oss två.

vi vaknade, eller vi väntade på att jag skulle vakna. sen gick vi och åt. sedan gjorde vi nåt, drack redbull, jag hoppade och ´josefin tog kort.
sedan gick vi och dansade dansmatta. vi ägde !  jag hoppade runt som en jävla galning för att jag hade tagit på expert på en cp låt och det var jävligt mkt att göra ska jag säga. glad för dessa vackra 4 poäng jag fick! :D
iallfall så dansade vi jäättemkt.sen åkte hon typ hem :/

jag ska städa, fixa. fixafixa. deppa, kanske fixa lite mer? försöka få i mig mat. deppa lite mer kanske?  NEJ, fy det vill jag inte :/ men vissa saker är verkligen FUCK just nu.

hoppas ni har det bättre iallfall! puss


Kommentarer
Postat av: jos

skriv en bok, vettja :D det ska jag göra nu.

fan va kul vi hade gumman!!! :D:D:D we love dansmatta, kattpiss och tjur-testiklar ((A)) höhö ;D

2008-08-09 @ 00:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback