en sjutusant långt inlägg.

Skrivet 2008-08-28 @ 20:59:09
sjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjuktsjukt.

godkväll då antar jag :)
dagen måeende idag har väl varit bra tycker jag :) ingenting konstigt som har hänt. bara att hela klassen frös ut mig idag :|  dom är väl lite roliga. och nejdå, jag förstår ingenting alls :o  :D
efter skolan åkte jag till hanna :) trevligt, fast jag åt nästan upp hela deras hus ;/ förlåt!

oj, det har gått mer än en vecka i skolan nu. tiden har fan runnit iväg. ;o hemskt. men endå skönt :)

helgen ser konstig ut. ullared eller kusten, får se :)  sen kanske jag skulle vara med josefin också :D

och juste, på min födelsedag så drar klassen till kärradal i tre dagar. fan va mysigt och gött :)
och jag vet redan vad jag ska köpa till josefin när hon fyller år. hööhöööö!


bring us to an and. <-----   HAHAHAHAHAHAHAHA! 
att jag är så blind, jajjamän.

ne nu skulle jag egentligen dammsugit, men det orkar jag faktiskt inte. så ska dricka lite vatten, sen ska jag nog hoppa in i duschen och sedan blir det nog till att sova antar jag. är trött som fan.
och det är bestämt att jag ska pierca mig nu också. måste prata med mammaåpappa om moppen också. det börjar ju bli rätt kört nu. hahaha (A) kört med moppen 8-)  ja, jag har sjuk humor.

vi kastade vindruvor på varandra idag. det tyckte jag var roligt. tryckte in massa i munnen och kvävdes nästan. det tyckte jag också var roligt. jag hade jätteskoj idag på musiken, det tyckte jag också var roligt. jag har jävligt kul hela dagen idag. det tycker jag äääär roligt :)  jag antar att skolan kan vara helt okej ibland faktiskt. speciellt med en klass som 9c2, går inte att göra någonting annat än att älska den :)

jag babblar på som en indian, borde nog sluta nu. :D
gud, finns så många saker jag längtar till nu. det är inte klokt.
och jag vill abra lämna dig, gå ut i skogen, slänga dig i skogen.. trampa ner dig, kasta sand på dig. spotta på dig tills du är borta.(inte så du dör)  tills inga minnen av dig är kvar. DET är precis vad jag vill göra. och ja, dom försvinner väl sakta. men jag är på väg. och du är påväg bort. jag har gjort vad jag kan nu :)   det är bra för stunden. sedan får väl "tiden läka alla sår"   eller någonting såntdär.
du är ändå en jävla idiot som inte förstår ett jävla piss. visst att du var rolig och blabla. men annars så kan jag väl nu.. säga att du är ENELAKJÄVLAKONSTIG-OCH-DÅMENARJAGVERKLIGENKONSTIG.  det är någonting som gjorde att jag tycker om dig. vet inte vad, vet inte någonting. det ända jag vet är att jag vill att du ska bort.


hejhopp. nu fick jag ut det. och ett jävla långt inlägg. Stackars dom som ska läsa dethär ;|
men vet ni, annars mår jag faktiskt ganska bra, och min kompis har en sjukdom, hermolojder. stavas det så?
okej, nu fick jag ut 1 veckas bloggande.
godnatt och allt :)

Kommentarer
Postat av: jos

hahahahahhahahahhaha, ja skrattat åt allt i detta inlägget. fan vilkeb vecka, säger ja bara!!! :D 8-10 september - ska bli superbra!!:D:D:D

2008-08-29 @ 22:22:03
Postat av: jag

hahahahah :D helt jävla sjukt :D <3

2008-08-29 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback