fan jag är bra

Skrivet 2008-08-29 @ 16:50:25
knu har man gått en vecka och tre dagar, om jag har räknat rätt. orkar inte klura på det.
det var en bra dag till i skolan. matten gick faktiskt bra, får bra beröm nu för tiden faktiskt :) och det är jag glad över, det jag behöver är ju att höja mig..
idrotten var speciell, körde flaggan. det är roligt som in i helvete, om man har råd att skada sig lite. vilket jag självklart har (A) mitt ben gör ont. haha.vi sög, men det var roligt.
dom andra lektionerna vad väl inte så speciella, dagen rann förbi. fast nu känns det som att klockan är as mycket;s
fick muffins av josefin, hon är gooooer:D

-nu har jag tagit bort ännu mera saker som har med dig att göra. I'm so fuckin' good. hej deleteknapp,hej mycketbra ida-

ikväll ska vi äta tacos hemma. typ första gången på ett jädra  jag ska umgås lite med mum and dad. sen får vi väl se vad jag gör. slapppppa låter finfint.

och imorgon blir det kanske ullared eller havet, kanske liseberg(men kanske inte) och troligen hem till julia på kvällen. häärligt :)   får se hur mamma mår med, hon är sjuk som fan ;s

jag tror jag är ganska stolt över mig själv. visst är det inte kul detta, men jag gör väl ändå det bästa av det :)
det är inget som direkt går att berätta, jag menar hur jag känner mig.  vissa stunder asglad. vissa stunder lite sämre. men jag blir bättre och bättre. även om det sitter som ett hål i hjärtat..


someday i might know my heart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback