göteborgare?

Skrivet 2008-08-14 @ 20:21:30
en redigt trevlig dag tillsammans med tjejerna i göteborg!  vi kollade runt i äffärerna, och käkade på mc ;D  gjorde bort mig, och såg en ganska snygg, dansande kille. hum?
köpte en tröja, som jag lägger in bild på sen. allting efter med bilderna :D höhö.
julia köpte en snyggtröja med! och josefin köpte på sig alla möjliga olika grejer. fina också, godjul lixom?:D
haha, märkte det när josefin sa det. får typ alltid i göteborg, kommentarer om hur "sjukt snygga" kläder jag köper:D haha, va glad man blir :)
hade en flört med en av fem killar som sjöng. hahah, dom har ju fan varit med på tv, talang 2008 (A) muaha.  sen har jag en annan hemlighet som ingen får veta. lalala.

imorgon ska jag upp redan klockan ÅÅÅTTTA! för jag ska till liseberg med hanna :) trevligtrevligt.
på lördag kanske det blir göteborg by night äntligen? hoppas det :)


puss

Kommentarer
Postat av: jos

haha (A9 ja köper massa konstiga grejer, ALLTID :D men vi hade ofc kuuul :D <2

2008-08-17 @ 00:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback