herravdelningen äger , hoho

Skrivet 2008-08-06 @ 19:55:02
jag behöööver åka till göteborg. och jag behöver gå in på herravdelningen inne på h&m. det finns faktiskt jävligt snygga kläder där märkte jag idag :D
imorgon ska jag och josefin iallfall, åka till borås. sista t-kvällen detta året. tyvärr inga dalsjöforsare hittade. som ett par desperata har vi under ett års tid, försökt hitta dom. men nej, dessa tre killar vill aldrig dyka upp. för min kära vän hittade faktiskt en kille där. och självklart vill man ju att hon ska hitta honom igen!!!
näpp, jag ska väl fixa lite saker och såntdär som en tjej brukar göra (: maha.



fuck you. japp, jag tror nog att jag menar det. for the moment. hoppas att det håller i sig såhär med :) jag behöver verkligen komma bort från dig. komma över om jag ska vara helt klar.

take it or leave it.

Kommentarer
Postat av: jos

hahahahahha, va söt du är ida :D

yey för dansmatta! äntligen :D:D:D:D:D:D nu ska ja åka till dig snart ;D

2008-08-07 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback