jag är duktig!

Skrivet 2008-08-17 @ 19:23:45
idag kan man inte säga någonting annat än att jag har varit duktig, RIKTIGT duktig.

1. jag vaknade, åt faktiskt mycket frukost.
2. jag sa till pappa att vi skulle städa hans bil, och så gjorde vi det.
3. vi tog kort på den så han kan lägga ut bilderna.
4. jag var nere vid hundens grav och la stenar runt hela.och blommor såklart. fint & jävligt sorgligt.
5. jag har städat mitt rum + möblerat om (:
6. bärt ut soffan för att den tog för mycket plats ;/
7. jag har skickat iväg mitt arbete till läraren, bättre sent än aldrig!?
8. jag har målat min spegel. ska snart ut och måla den en gång till :)

ser ni, så duktig jag har varit :)

Kommentarer
Postat av: jos

<3

hur har du målat spegeln? :D

fan vilken duktig människa du är :D :) (A)

2008-08-18 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback