mys&galenheter på ikea.

Skrivet 2008-08-13 @ 21:49:33
kaitlynne åkte precis hem. uhuhuhu.  iallfall

igår var det trevligttrevligt hemma hos syrran.  mös och såntdär. kolla på nån konstig skräckfilm också.
sen åkte vi till barnmorskan, fan va guuulligt! såg hjärtat, huvudet, ryggraden, en ihop knuten hand och foten. fy tusan säger jag bara :) och så fick man höra hjärtljuden också.

sedan åkte vi hem, tog med kate på vägen. blabla, duschade, fixade mig. sen skulle vi åka till liseberg men det var blää-väder. så efter ett tag velande så bestämde vi oss för att åka till ikea:o
haha, men jädrar va skoj vi hade det där. förlåt för att vi var jätteelaka, och förlåt till er som fick höra våra sånger. och förlåt om vi gjorde sönder någonting utan att veta om det. vi var verkligen helt galna:o
köpte en rödlampa jag. muaha.
har varit två bra dagar till iallfall :)
imorgon ska jag till göteborg med josefin och julia. 10.51, för att komma ihåg. jag kanske borde lägga mig snart ändå.
men jag är inte direkt på humör. varför i heeeeelvete gjorde jag det? om jag ska göra det, så ska jag fan berätta det också. annars kan det kvitta.

nu kanske det händer grejer? ;o jag har inte riktigt koll på det själv faktiskt. det äääär svåårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback