piercingmoppe

Skrivet 2008-08-29 @ 21:18:52
juste, vi pratade lite hemma innan idag. ute i den varma solen ( A )  mamma drog upp ordet moppe. och vi funderade på att det snart blir vinter, om inte så jättelång tid.. så därför tänkte vi att jag kanske ska ta lättmotorcykel-kortet istället. tyckte att det lät lite bättre. så jag väntar nog antagligen ett år till. så dom får väl köra runt mig som vanligt antar jag, detta året också(A)

men piercingen håller jag fast vid. om jag inte fegar ut eller ändrar mig i sista sekund. det får vi ju se.  helgen efter jag fyllt år ska bli en mysig helg, med familj och släkt :)

blev på lite bättre humör nu.  perfekta tillfället :D haha, lite sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback