shopping.

Skrivet 2008-08-11 @ 15:17:49
då har jag varit en snabbis i stan idag då:)  köpte lite saker, kommer lägga ut bild på grejorna sen också. inget märkvärdigt egentligen. bara sånt man behöver (:
åkte in med mamma vid 1 eller va klockan var. så gick ju inte alls länge. men jag är snabb som fan att kolla i affärerna egentligen.
på vägen hem träffa jag valle, så gick upp med han. snacka om lite grejor och såntdär. treeeevligt :D  han ville döda mig för han putta ut mig på vägen när bilen kom :| knasig är jag visst.
sen pratade jag med  christian i telefon också;D haha!

på torsdag kanske det blir gbg ocksååå (:
måste städa mitt rum nu och såntdär. yesyes.

puss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra med basicstuff också =P!!

2008-08-12 @ 10:47:05
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback