stolptennis

Skrivet 2008-08-31 @ 11:16:58
igårigår. 
jag hade jäävligt ont i halsen och precis innan jag skulle åka fick jag feber. hahaha, men jag åkte endå:D
blev ju ändå "frisk" hemma hos rex. haha, men nu är jag tillbaks på ruta 1, sjuk.
ni ska höra mamma och mig, grrr säger jag bara :D
iallfall igår, fan va roligt vi hade. cykla till bolles å köpte godis, åkte tillbaks hem och fixa mat. åt och blabla ni vet :) sen gick vi ut och spelade tennis på en stolpe, fyfan va roligt det var. skratta heeeela tiden.  haha fick en boll i pannan och sen fick man ju kasta sig för att inte få den på sig igen. plus att man missade när man skulle slå och bröt ut i skrattanfall!  julia slog till josefin i huvudet med racketet, och josefin fick världens biggest BULA. jäääävlar ;/  synd om henne!   fast endå tog jag hennes kamera och klickade (: höhöhö. ;/
sen gjorde vi lite andra saker senare, som att spela spel och emelie fråga om någon kunde vara äldre än kungen! HAHAH, Vi dog.

idag vill jag till ikea, men vi är sjuka... jag tror jag ska till skolan imorgon? haha. vi får väl se ikväll eller imorgon antar jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback