blandade känslor

Skrivet 2008-12-27 @ 16:15:59
okej, vi kan säga att det var massa blandade känslor igår  
jag var

arg
sur
ledsen
jääätteglad
lycklig
trött
väldigt pigg
och busig :D

haha, killar kan verkligen förstöra en jäkla massa. Men jag ska försöka att inte snubbla på mina egna ben(det gjorde jag igår) och deppa för detta. har deppat så jävla mycket över killar nu,ja jag har fattat att vissa verkligen är svin. Men det är en del av livet. 
men annars hade jag och kate skoj som vanligt.  jag har några blåmärken här ochv ar. helvete va vi slåss !  fick ett batteri rakt i huvudet, en galje mitt i ansiktet och två käftsmällar ( inte meningen att dom skulle hamna där kanske men)  hahaha, fan va kul vi har.   sen spillde vi oboy på min nya mobil, det var lyckat. :D

jag är trött som fan.  ska nog övernatta hos kate tonight igen, haha (:

och nyår sitter lite bättre nu. mat är halvtbestämmt iallfall. eller kanske inte ändå, men det känns lite mer klart nu=D  good, inte långt kvar ändå. fem dagar eller något var det.
__

you don't wanna see the sun anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback