denna helg

Skrivet 2008-12-07 @ 15:21:35

helgen :


fredag :
emelie var här. plus syskonen och mor , och så får man ju inte glömma lilla bäbisen. kollade tv och mys och lite sånt :)

lördag:

vaknar halv ett:o sov i minst 10 timmar, fan va gött. sen fixa jag mig. och blabla.
sen kom kate :)   och efter henne kom massa släkt. mamma hade väl ett såkallat kalas :)  trevligt.
sedan vid halv åtta var vi hemma hos josefin. som också hade ett litet kalas, för oss olsforsare, aja bollebygd nu också xD(A) haha. hon fick min piccachu-tshirt, finfint :D  inte hennes ända present hahaha. :D
men det var trevligt där :)  vi är väl änna sjuka.
sen hände det en mindre kul grej, så josefins pappa körde oss hem, tack :)  var väl hemma vid halv 1, om det inte var halv två. kommer inte ihåg:D
sen sov kate här iallfall :D
tack tjejer för en bra kväll.

söndag:

vi vaknade vid halv tolv eller nåt. käka och sånt. sen har vi sjungit och allmänt varit konstiga.
hon åkte precis typ. så nu ska jag väl röjja upp. ne städa mitt lilla rum.
sen är hela familjen här så vi ska kääka :)
plugg och tv blir det också. och en sköööönt dusch :D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback