i guess

Skrivet 2008-12-12 @ 22:08:34
ja, vad har jag gjort en dag som denna då?

först till skolan. lucia och sådant ;D sen åkte jag till stan med mamma. träffade kate en sväng och käka med henne på donken ;D
åkte hem,  och jag har pluggat i ca två timmar. i know, i'm good.  städat har jag, bäddat rent och shit.  säkert sagt det innan, men det finns inte mycket som slår en renbäddad säng och helt rent rum, helt rent kanske inte, men mycket renare:D
därför jag gör båda minst en gång i veckan (A) höhö:D

men nej, ska väl snart ta en dusch, kanske glo på någon film. sedan blir det väl sovdax.  är inte så fond av idol, men hoppas kevin vinner !

imorgon blire hos kate.  tjao!

i guess i just got lost, being someone else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback