leg av och leg på

Skrivet 2008-12-02 @ 17:51:27
wow igår gick jag och la mig halv tio;o somna dock inte förens strax innan halv tolv.  ;D haha. man måste ju lära sig.
ikväll blir det desperate .... :D .

skolan-skoj, hem-plugg .. gjort en del faktiskt
nu ska jag nog faktiskt ta och baka :o haha :)


det sista roliga(STE) som hände i skolan;

emelie och josefin pratar med varandra;
Då emelie, tror jag det var säger

lägg av
som jag och emelie tar som leg av. då jag börjar gapskratta
så kommer josefin med
leg på

hahahahah, jävlar va jag börjar skratta
sen säger josefin;
nån har dålig humor
då emelie svarar
ja du.

hahahahahhaha. jag har sveriges humor alltså. men det var bara så klockrent alltihop ;d haha
helgen kanske blir en sväng hos josefin på lördagkväll iallfall.
sen kommer emma.
och idag fyller mamma min år :) grattis
plus att josefin fyller 10 (HAHAHA) på lördag !


noope, nu ska jag dra :)
puss!

Kommentarer
Postat av: jos

om man ens skrattar åt "ja, du" så har man verkligen dålig humor. jag vet neandertalare som har bättre skämt (;

2008-12-04 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback