mitt år.

Skrivet 2008-12-20 @ 11:01:42
gårdagen var så jävla härlig!   tack så mycket för allt, ni e så trevliga !

kate ringde mig, då jag var riktigt nere. så började tjejerna sjunga till mig. självklart blev jag påå bra humör igen och drog dit. förlåt mamma för att jag vart lite tjurig, det är bra att du står ut ändå :D haha.

ja, vi gjorde en massa trevliga saker. hade svinskoj!

____

idag ska jag till stan med kate är det tänk. har massa folk att träffa, får se hur ddet blir med detta.. men jag mååste köpa julklappar. och mina pengar är på topp, ja eller tvärtom.  ;/  men får se hur jag gör med det.

snart är det ju julafton, och jag har inte fått ens lite julkänsla i mig. men sånt är livet. =D
julafton blir mysig,  och dagen efter med !
sen nyår ska bli skojskoj med tjejerna, om inte mer folk. vi får se ! :)

__
juste, nu är det ett år sen. nästan då. sen julafton förra året. jag mår illa varje gång jag tänker på det. JAG VAR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET SOM KUNDE LÅTA DET HÄNDA! men man måste göra misstag, vad fan e det för liv annars? det var ju inte ett sånt stort misstag. men det tog jävligt hårt på mig. och det är bara så jädra skönt att få komma vidare nu. allting blev så mkt enklare. tills det kom nya problem. som jag klarade mig igenom. har fan vart stark detta året, om jag ska säga det själv.
mitt livs värsta år hittils. kan nog nte bli så jättemycket värre faktiskt.
det har varit fyllt med jävligt mkt sorg, men också med maaassa glädje :)
jag har fortfarande lite problem med vissa saker, men det är sånt jag får leva med. och det är upp till folket omkring mig, hur dom ska göra. egentligen inte mitt problem. fast dom lägger det över mig, japp.

livet går upp och ner, det har vi nog alla märkt :)
det är så jävla svårt att formulera sig. Men jag mår finfint.
har fått massa fina nya minnen, det kan jag bara tacka för :D:D:D


oj, nu måste jag fixa mig!
puss

i dont know who i'm without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback