något bra och dåligt

Skrivet 2008-12-14 @ 13:00:24
kom precis hem, eller har dock hunnit duscha.  ska snart dra igen. ska till syrran idag :) käka och sånt,

 haha kul hade vi igår. ! men vilka nerdar. fast det är klart, jag gillar nördar. :D
skratta massa ,som man bara önskar vara hela tiden. och så gjorde vi andra saker med men orkar inte dra upp det just nu. säger bara kate " :OOOO"  hahahah.

sen sov jag hos kate, la oss nån gång. men jag glodde klart på p2, så somnade vid halv sex :D  och upp vid tolv. kan det inte bli bättre?

_______

dåliga saker just nu:

-  mitt arbete ska in på tisdag och jag hinner inte plugga mycket på det idag.
- jag är trött som ett as + dryg
-  två skoldagar kvar, visst kan man ta det som bra också, men jag har massa att få klart.
-  huvudvärk



bra saker just nu :

-  skönt att inte behöva vara hemma denna helg, snart åker jag till borås
-  två dagar kvar i skolan ( haha )
- things are going well
- på tisdag drar jag till den andra syrran :D      fast, det finns en dålig sak med det också.


så, det var iallfall någonting :D




haha, vi hittade lite löshår.



nu måste jag kila!    puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback