oh darling.

Skrivet 2008-12-18 @ 16:44:22

tisdag:

skolan, blabla. åkte hem, väntade på pappa. åkte sen mot blekinge. Vi var väl framme runt, 11 kanske (:  somnade dom tio sista minuterna, najs.
ja, hoppade in i duschen, glodde lite scrubs, sensomna jag (:

onsdag:  då åkte pappa och emma iväg tidigt, fick sovmorgon.  hehe. senare åkte och och pappa ner till stan. fick köpt lite ändå. ida betalar :D haha ..  kollade lite julklappar och sånt.
sen drog vi hem. och ja,jag färgade håret för första gången alldeles själv. duktig jag vart där ja. och det blev okej, lite trist färg men det får jag leva med:D

idag:

syrran kom hem och allt hade gått bra. :) tur det.   sen städade vi lite och sånt, sen åkte vi hemåt..
trevlig liten tripp vi har haft :)   orkar ju inte skriva ner allt vi har gjort, -:D 

nu ska jag städa, hade jag tänk .. om jag nu orkar det, jag är trött som ett as. men det får ta sig.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback