sol vind och vatteeen

Skrivet 2008-12-04 @ 19:38:43
jag har plugggggat... ska fortästta mer snart.
lyssnar på när josefin sjöng på sommaravslutningen.  hej gåshud. Hon sjunger så jävla bra.
sol vind och vatteeeen, påminner mig om i klassrummet. HAHAHA!

jag är trött och inte trött.
ett minus är att jag har druckit en jävla massa cola nu på senaste. det är inte bra.och att jag har ätit hur mycket kaka som helst. inte heller bra.
ett plus rö att jag har pluggat bra, förutom igår.
och för att kunna klara plugg, måste man ju få lite sugar i sig, right?

muaha:D
puss

Kommentarer
Postat av: jos

inte skolavslutingen :( så sämst -.-

haha, kate och gert (;

2008-12-04 @ 20:47:08
Postat av: jos

hur det nu stavas (;

2008-12-04 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback