to fall

Skrivet 2008-12-29 @ 18:43:57
hum okej.
jag har ont
en halvtstukat fot (Y)
 & ben jääävlig huvudvärk. yesyes.
Tagit något som kanske ska hjälpa, om det göre så ska jag städa. för det MÅSTE jag!

___
kom precis hem från syrran, kate och jag sov där inatt:)
kan väl dra gårdagen då

vi kom från kate, sov där igen :D haha. inte sovit hemma på ett tag nu, ;o menmen.
vi drog till stan vid fyra, träffade andre och hans kompis, så droig vi runt med dom. haha fan va cp ;p =D   menmen. sen efter det drog vi till syrran och hittade på olika saker !
orkar inte skriva mer men iallfall :D

ehm, imorgon och onsdag? hjälp mig jag har panik. massa panik, får skriva när jag vet någonting helt och hållet istället. känns som att jag faller ihop, börjar jag bli sjuk nu? ;(

-
oh god, hej hopp, vet inte vad jag drar mig in, vad jag gör:o   damn ida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback