yes

Skrivet 2008-12-03 @ 19:06:40
hahaha, vad är mitt problem? mitt ansikte? det blir rött hur fucking fort som helst. och JA, utan att saker är pinsamma. iallfall idag, det brukar inte vara såhär. jag tänkte att det kunde vara för lite socker i blodet. vill att det ska vara så iallfall xD hahah. får hoppas att det slutar bli så, för det är ju fan inte kul att va röd i ansiktet 24/7? :o
har nog kommit in i nån fas just nu. känns som att allt e nytt, konstigt, ja något. det är fan sjukt.

jag är så trött att jag somnar snart, haha. nätterna är ju lite sådär. men denna vart la ändå hyfsad (:  thank you.
orkar inte plugga idag, så är det. ibland måste man få ta ledigt.

puss

say hello to my beautiful world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback