all i ever wanted.

Skrivet 2008-02-26 @ 16:45:06
aj och helvete. idag på idrotten fick jag ont så fort jag sprang eller hoppade. hade vollyboll och då skulle vi hoppa och springa ganska mycket. mums, va det gjorde ont! vart med hela tiden, och även om jag hade ont som fan, så gick det bra :) gick till skolsyster, men hon var inte där. Får väl dra dit imorgon eller nåt:p   cycklar ju ut nu, så när jag var på väg hem, var jag tvungen att stanna. vad fan har hänt med mig? :( 

jag har damp, jävla helvetes inläming ! matten ska in imon med men nej jag hinner inte!
har mått illa några dagar nu, det känns mysko. alltså det är inte bara hjärtat jag har ont i, typ illamående och huvudvärk med. this is just perfect!

msn funkar inte, och jag får damp på det :o  orkar inte plugga för den delen heller, så ;o

for what you really are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback