allt jag hade.

Skrivet 2008-02-04 @ 20:21:29
ätit två semlor idag, hiih. mumsigt, får väl se om det blir mera imorgon eller nåt;)  inte över hela ansiktet men:D
börjad läsa "edies dagbok 3" nu, dom är bra. redan hunnit läsa ett antal sidor. borde egentligen plugga, men eftersom att boken är så bra så. dumma jag.  ska bada också, sen blir det ju tv. as usual.
imorgon är det tisdag, slutar klockan tre. wiho.
idrott blir det imorgon ändå, kanske slutar med hjärtproblem, men det märker vi på sjukhuset eller någonting isånnafall. jag ska verkligen höja betyget och vara med ofta nu. Vilken anledning jag nu än skulle ha! Vet ju att jag kan få minst vg:) så det kör vi på.

Förövrigt är jag lat, en riktig latmask. Fast jag kan även vara lite för pigg, haha :D

snart brinner ett hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback