apart.

Skrivet 2008-02-25 @ 16:40:36
blä och fyfan! det är inte bra att cykla när man har ont i hjärtat ;/  blev typ helt snurrig och allt. fick as ont i halsen också, ännu mera blä. Men hade tur, precis när jag var framme så började det regna, så :)

mår inte så bra nu dock, men det lägger sig nog.
snart blir det mat, ska nog göra pommes idag, haha fetmat är bäst. Ska försöka att inte bränna mig denna gången, klant jag. kakor blev det första jag tog näör jag kom hem typ. och idag pratade vi i skolan omkolhydrater och sånt skit, haha " det verkar inte som att ni är såna som äter mycket sånt" typ. jag ba 8-)
sen blir det mer jobb på sv/so inlämingen, och sen måste jag skriva klart mina omdömen om mig själv, i alla ämnen. nästan klart med det iallfall. och jag håller väl på att avsluta lite på sv/son med, antar jag. en bra början sa läraren, men vafan. :D   bara jag blir en aning nöjd med det själv så.

hopp, nu kommer jag troligen ha den skulden på mig. naaajs.
ibland går dom nya sakerna till bra saker, ibland inte. Men det känns bra att jag gick vidare från det som var innan. och nu snackar jag om en väääldigt massa länge sedan. typ från sexan och neråt. det känns faktiskt bra. det andra får man väl leva med :)

du är nästan den enda som jag lätt blir ledsen av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback