baby, do you?

Skrivet 2008-02-05 @ 17:30:51
och jag har tröttnat. yeppyepp.. Folk förändras så jävla mycket under bara en dag ibland. och då är det faktiskt inte kul längre.

pluggat lite, men jag tröttnar så jävla fort på det. så börjar läsa bok istället. haha, mongo är jag. Men det är ju så mycket härligare att läsa en bra bok istället för att tröttna ut sig på massa plugg. Vilket jag dock egentligen borde göra.

känner ingen smak alls, ingen lukt heller. Min förkylning är verkligen underbar. usch, det är ju bara tråkitg att inte känna någon smak eller nåt när man äter? tråkigt :)
blev nästan ingen idrott alls idag. Fick typ en sån där nackspärr igen, sen kände jag att blodet rusa upp i backhuvet. det var faktiskt läskigt ;o började känna mig yr också. så satte mig ner sen istället och glodde på alla andra duktiga :D

måste väl fortsätta plugga lite, tre prov på fredag ju, hard work work.

i just wanna leave my troubles behind. but they are stuck-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback