beautifulsoul.

Skrivet 2008-02-14 @ 21:51:24
precis varit ute, fan va jag älskar att gå ute när månen lyser, det är najs. fast ändå rätt skrämmande när man bor här ute ^^ men jag gillar det ändå.

orkar faktiskt inte skriva om josefins och min dag än, får antagligen göra det imorgon om jag hinner. har ju lite att göra, plus att jag´egentligen måste plugga. fan va jag skjuter på det hela tiden. Men det MÅSTE jag göra nån dag iallfall..
fick låna säsong 2 av dh från josefin, wiho! har redan börjat kolla faktiskt, haha. jag är en nörd. men det är ju faktiskt bra :D  ska duscha, sen ska jag väl fortsätta kolla. hihi.

My eyes have seen the glory of a love that does transcend
And fear is like a fallen bridge broken from an edge
And the proof is in the bloodshot eyes of the one who failed to see



307982-98
det var ju nästan sommar idag ju ;)  här står jag på händer, hos josefin. och det suger jag på:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback