brand new hate.

Skrivet 2008-02-13 @ 15:19:37
helvete va ont i ryggen jag fick. Möblerat och städat som fan, jobbigt. och jag blev ju inte ens sådär.. nöjd?:o  Det var bättre innan, men jag ville ha det lite nytt, det var lite dumt ändå. Men ajg orkar inte fixa tillbaks allting, det var jobbigt det.

ska plugga lite idag, tänkte jag. blä, men jag måste iallfall. kolla på dh, ska jag såklart säkert också. har räknat ut att jag kollar på det 2 h & 40 minuter varje dag, stämmer det? :o haha, shit isånnafall.

imorgon blir det hem till josefin, igen. :) vi ska ha kul:D

jag är trött och orkar inte skirva nåt intressant just nu,så antagligen gör jag det senare.

vart har alla tagit vägen? Känns som att alla försvinner. I don't like that feeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback