cuz you are

Skrivet 2008-02-29 @ 19:45:58
nu har jag kollat på dh, yes. jag ska börja på den femte skivan sen. :)  jag är utan liv, men men!
haha läste julias blogg innan, där jag hittade;
"HAHA, btw. jag ska på date med ida, eller inte ;D haha,men hon tvingar mig att laga mat åt henne. jag vet itne varför hon har fått för sig att jag kan laga mat. menmen. det är så det blir."

hahaha :D  julia, du kan laga mat! hihi, det ska allt bli skoj, jag är en liten retsticka antar jag, fast faktiskt ganska snäll av mig ;)

vill gå ut och gå, men det är läskigt när det är kolsvart ute. inga lampor eller nåt sånt. så :o

vet inte varför jag gör det, jag mår ju bara illa av det. Blir på¨dåligt humör och känner mig allmänt kass. Ska fan sluta att göra det. i have to, då blir det säkert bättre.

& josefin var en riktigt kramgotjej idag, haha mysigt mysigt :D man gillar ju alltid kramar iallfall :)

sen blir det väl chips och cola, colan kunde jag inte vänta med. det bästa är ju allt att slurpa i sig cola ! sen kolla på tv med pappa, om jag nu gör det :D haha.

oh booooy...

Kommentarer
Postat av: josjos :) <3

haha, 1 dh är bra, och du har visst ett liv :D
2 jag var arg idag, och kramar hjälpte (A) KRAM :D (A)

2008-02-29 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback