die.

Skrivet 2008-02-07 @ 20:30:44
i just wanna die. ärligt.  Varför ska det vara så jobbigt just nu? fuckfuck säger jag bara. Jag vill inte alls att det ska vara såhär. Men vem fan vill det? Men du förstår ju ingenting, bara som vanligt ungefär. Ibland typ världens goaste, ena stunden vet jag fan inte vad jag vill göra med dig. typ kasta dig så långt ifrån som möjligt. Det vore faktiskt ganska bra!;s  uuoooff, take it away.   jag ska göra mitt bästa:D  nödig fakta, men folk säger att det hjälper med att släppa ut skiten? jag vet faktiskt inte.. men pallar ju heller inte att gå och vara nere hela tiden. För det är verkligen inte sån jag egentligen är!


hoppas verkligen på att dra till syrran nu. det skulle verkligen inte sitta illa.
har huvudvärk, pluggat lite. men jag skiter faktiskt i no;n.. haha, jag pallar inte:o det andra kan jag ju nog iallfall.

oh damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback