empty.

Skrivet 2008-02-16 @ 00:52:08
varit hos kusinerna nu, det var trevligt. mat och sånt som vanligt ;) och dom undrar ju självklart varför jag inte vill vara med på kort, när jag posar framför kameran hemma och med kompisar, undra varför det är så egentligen ^^
alla är ju typ finska också, och egentligen tycker jag att det språket är asfult, om jag ska vara ärlig:o  kan ingen finska alls typ, kanske därför jag tycker det, borde ju lära mig så jag kan hänga med ibland också. haha!

mysigt om vi hyr hus i sommar också, hade varit lovely.

imorgon kommer josefin vid 1, vi ska till stan sen. får se om det kommer med fler folk:)
ska kolla på dh, sen sleepa. upp lite över 10 imorgon ändå, jooobbigt. men vad gör man inte för skoj! :D

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback