face it.

Skrivet 2008-02-16 @ 23:29:36
det blev bara jag och josefin idag, men det gör ingenting! hade skoj ändå:) vi är så busiga så^^ hihi, iallfall först hade vi skoj i stan, sedan åkte vi hem till mig och kollade film som josefin köpte. fan va snäll jag har varit idag alltså;)  du är också snäll, självklart josefin :) hihi, iallfall. efter filmen drog vi ut en stund, ljust ändå ju. det var gött. fan va fet man blev i skuggan då! hahaha.

kanske skulle göra det vi hade tänk denna helgen, nästa istället. vi får väl se hur det blir med det ::)

känner för att sova, men ändå inte. vet inte vad jag ska göra, kanske kolla på dh? haha, just nu sitter jag och lyssnar på bandit rock typ. det är bra musik iallfall, hiho.

imorgon blir det väl slapp och plugg kan jag väl anta, får annars se imorgon. Söndagar är alltid slappdag. och sen börjar ju skolan igen. weeey?

you can't hide this time.

Kommentarer
Postat av: jos

haha, du är snäll, jag är snäll (A)

2008-02-18 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback