get it.

Skrivet 2008-02-26 @ 06:29:29
vaknade och tänkte på nästan allt negativt jag kan komma på. fy satan va jobbigt! har ont i magen idag också. en väldigt bra start på dagen, tycker jag att jag har börjat med!
man kan ju inte alltid få vad man vill ha, men en sånhär sak är faktiskt ganska jobbig. :( faaan, jag trodde ju inte att det gällde längre iallfall!

ska väl börja små fixa mig nu, sen blir det skola. sen antagligen hem och plugga röven av mig, sv/so arbetet måste vara klart idag, alltså lämnas in imorgon. fucking panik har jag iallfall :)

menmen, ska försöka sen denna dagen lite ljusare än vad den började..


i don't get it, bara som om jag snart inte finns längre.

Kommentarer
Postat av: josjos :) <3

ida, min damp-msn funkar inte :O:O kram :)

2008-02-26 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback