guess who?

Skrivet 2008-02-04 @ 17:02:34
idag har varit en bra dag. bara at jag är så jäävla förkyld nu. :/  iallfall.. innan idag skulle jag,kate,josefin och my gå upp och köpa semlor, så när vi gick där. blev jag nästan påkörd , fast jag tänkte inte så mycket på det, eöller vad man ska säga. men det kunde ha slutat illa iallfall:O men sen gick vi till bolles och köpote dom. senare när vi gick där ute, kommer my med sin hand och trycker upp min semla i mitt ansikte. sen började jag jaga henne, och gtryckte upp semlan i hennes :D sen blev det krig, så stog kate och skratta, så tryckte jag upp min i hennes ansikte, och sen börja hon kasta på josefin. haha, vilket jävla krig vi hade :D fast blää, det lukta inte gott sen 8-)
sen hade vi sv/so lektion, haha, vi satt några tjejor i ett rum och sånt. mysigt där inne iallfall:) var väääldigt nära på att bli påkommen av en annan lärare, muahah!

hänt lite mer saker också, men det har varit en bra dag iallfall:)
måste strax duscha, har faktiskt lite grädda i håret, inte lika mkt som josefin då men:O  sen måste jag pluggpluggplugga! blä på det,men vi har ganska mycket att göra nu då.
earl senare också, mihi.

nopp, nu behöver jag näsdroppar:o  goodie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback