helvetet brakar loss igen.

Skrivet 2008-02-11 @ 22:37:10
jag säger bara, desperate housewives.

allting har vartit väldigt tungt på senaste..är ju inte gå glad som jag kan, eller hur man ska säga det.
men jag är riktigt glad att ha josefin iallfall, :)  saknar syrran också, som fan.

jävligt pisst, förstår inte hur omogen man faktiskt får vara. Det är DU som har gjort någonting fel, inte jag. det är JAG som borde vara arg, inte du. men så har det ju alltid varit. Jag ska alltid vara den positiva, och för dig är det väl okej att sänka ner mig, även om jag mår as illa? jag hatar att vara ovän med folk, gör jag verkligen. Men såhär vill jag fan inte ha det. Usch på det.

ska kolla dh snart igen. Det hjälper en ju komma bort från stuffs iallfall.
ärligt talat, jag är människoberoende eller nåt, kan nog inte vara ensam. eller jo, det kan jag ju. Men jag trivs inte så. saknar mina syskon, hade varit gött om dom bodde här. Eller så vill jag flytta ihop med någon, det hade varit härligt. att inte känan sig så ensam. sometimes kan det ju vara att man inte har någon annan, lite tätare. menmen, allting gick ju åt helvete. so what can i do?

ska till josefin imorgon, happy about that. du är allt en liten solstråle.

igen? nej tack, snälla.


Kommentarer
Postat av: jos

du utnyttjar alltså mig för att bo med någon? :O ;D skojja :)

2008-02-12 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback