hold on, be strong.

Skrivet 2008-02-01 @ 20:54:59
emelie kommer tydligen inte idag :P haha

skolan har varit bra idag. som vanligt. hehe. började plugga lite engelska när jag kom hem, sen palla jag inte mer. jag är så slö jag, verkligen väldigt bra!

imorgon kanske det blir bio... ska prata mera med dom senare jag. Har ju inget liv heller för den delen, så ska fortätta fixa lite med bloggen. sen ska mamma och jag nog äta pommes, muaha!
filmen jag lånade av michael funkar ju typ inte? hade tänk se den annars.. menmen.:) kanske kommer nåt annat, annars blir jag väl tryckt här.

du är fan allt för konstig. det blir svårt att hänga med :)

hold on tight, it's all about us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback