i don't look back.

Skrivet 2008-02-24 @ 14:43:08
nu har josefin åkt hem, ;/ tråktråk! men vi har haft det skoj iallfall :)
får skriva lite om gårdagen nu dårå:)

började med att jag vaknade halv 9 ( :o ), fixade mig och allt sånt. sen drog jag till bollebygd vid tjugo i. där josefin,julia och chrisitan var. sen åkte vi tåget in till göteborg, och kollade i affärer och sånt!  prövade världens jävla kläder, kommer väl en bild på dom sen också! haha, sen blev jag kär i en jacka också, vill verkligen ha den! men får väl se hur det blir med det. iallafall, så nös jag på en kille i affären, det var inte lite pinsamt. typ skrattar varje gång jag tänker på det! hur klantig får jag vara? :D haha, sen såg jag väl en söt kille också 8-)  han försvann. fick köpt ett par bralls med, stuprör, gillar verkligen det! haha, men dom blev helt okej. eller inte helt okej, utan "okej" , som josefin sa8-) så att det skulle bli bra? hahaha :D
hänt massa roliga grejer också, men när vi skulle hem, så var den en man som försökte ta på oss, han var fan läskig. hahah!  sen gjorde vi bort oss på bussen hem också, skyllde på josefin, fast det var han som satt brevid som släckte. haha  :o!  sen åkte jag och josefin hit, sjöng,dansa och allt såntdär sjukt! kul har vi haft iallfall! sen blev det läggdags vid 5, :)  jeppjepp, det får räcka tycker jag :D haha.

nu håller jag på att städa lite, det behövs alltid göras på söndagar, jo. sen mååååste jag plugga med! inlämningen närmar sig, som fan.
tv sen ikväll med, slapptslappt!


you can't handle it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback