i know.

Skrivet 2008-02-09 @ 10:41:15
i'm good, i know i can do this.

stolt över mig själv. inte suttit vid datorn igår. eller i onsdags. pyttelite i torsdags och nu. This i good. :D
orkar inte rabbla upp vad jag har gjort under dagarna. Men igår var vi iallfall hos kusinerna, eftersom att hanna hade fyllt 14 :) åt och snacka lite om sommar och sånt. najs om det blir av.
hade tre prov också. engelska och spanskan gick nog bra. medans no;n inte var någonting att snacka om. men om jag kan få göra omrpov, så blir jag nöjd

brännsår på knäet. haha, ska sluta slänga mig så som jag gjorde igår. haha, det var kul. men dt svider ju som fan, muahha.

alla hjärtansdag blir med josefin. vi ska ha vårt lilla egna "alla hjärtansdag" tänker inte ta upp vad vi kallar det. men vi ska käka godis och massa sånt.JÄTTEKUL :D <3

jag och emelie åker till skåne snart. kanske imorgon eller måndag typ. :) yeees. detta blir ett bra lov. 
måste åplugga lite på det också. men det är ju en annan sak :)

började kolla på desperat housewives igår. kollade klart på en helskiva, muahha. satt väl uppe till två, eller ja vi det lagret låg jag typ död i sängen. fredagar är alltid så jobbiga ;) (trött)

iallfall nu ska jag typ göra mig i ordning och sånt antar jag, kanske kolla lite mer på boxern. thank you jos ;D sen kanske jag ska hem till emelie.
finns annat folk jag kanske vill bvara med på lovet också. men det får vi se senare då:)

ida

Kommentarer
Postat av: jos

idaaa

2008-02-09 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback