i think i'm falling.

Skrivet 2008-02-07 @ 17:01:13

igår natt drömde jag tre mardrömmar. vaknade gråtande när josefin sprängdes i luften. vaknade annars några andra gånger också. fan vilket natt jag hade.. jobbigt. semlor var gott också. muaha.

trevligt igår. var i borås och så. kom hem nio, duscha och gick sedan och la mig direkt. göttgött. 
orkar inte rabbla upp skolan. men imorgon är det tre prov. så ikväll får jag plugga. Fan, jag skulle ju gjort det mer förra veckan, och denna. men neeeej, det gjorde jag självklart inte :o
jag måste verkligen sluta äta godis. det går åt pengar som fan på det. Och det är ju inte speciellt nyttigt för den delen heller. Fast det är inte det jag bryr mig så mycket om, Jag älskar ju fan godis. blä det är inte bra. Men stolt över mig själv. idag har det inte varit nåt godis allt... om jag bara kunde fortsätta så, :D

jadu, det var iallfall inte första gången. Men jag ska fan se till att det inte blir mer. Blir galen på mig själv om det händer igen. fan. Jag vill inte vara sur/ledsen. Försöker. klarar det faktiskt ganska bra :)

i feel so alive.

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback