let me.

Skrivet 2008-02-10 @ 00:14:39
besviken, besviken som fan.  arg också. faktiskt, om jag ska vara ärlig. får inte träffa min syrra nu. aslänge sen sist tycker jag. men det blir inte av ändå. fan, att jag är arg alltså. nära på att betala 400 spänn med, men hade jääävligt tur där. Får ju fan nästan utbrott.
men får se, jag och föräldrarna kanske gör nåt annat :) hope so.
sen ska jag nog till syrran på påsklovet.:)

två saker som gjort mig ledsen idag, såklart från dom också. always
jag ska kolla desperate housewives snart tror jag, tänker väl sitta uppe hela natten eller nåt. BLÄ, jag är på dåligt humör. fast jag är faktiskt rätt bra på att visa att jag inte är det. stark sida det där:D
men ändå, två gånger? thank you, säger jag bara.

josefin är iallfall för bra :) hoppas på bra torsdag också. eller såklart det blir bra, det är ju vi <3 :D

let's get it on. but honey, i'm not that strong. jag trodde, precis. varför kan jag bara inte vara    S T A R K ?

Kommentarer
Postat av: jos

ida, du är ju bara helt underbar :) vi ska ha roligast på tisdag, och ännu roligare på torsdag :D

2008-02-11 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback