love me love me.

Skrivet 2008-02-29 @ 17:33:06
mums, nu är det helg :)  dagen har varit bra, alla dagar är väl rätt bra men :) iallfall,
imorgon kanske det blir hem till josefin, och senare på kvällen kommer syrran, så blir det melodifestivalen och pizza antar jag :D hoho, och nu väntar jag på ugnen, ska göra pommes. Hejhå jag fettmar mig :)  pappa har köpt cola och chips också, blir det bättre ? :D  sen får jag väl träna eller någonting också. Men det är ett helt annat ämne. som jag egentligen inte orkar bry mig om:)   fett är bra,

ikväll kanske det blir dh eller nåt, antagligen möglar jag framför datorn också. :)  men det är slappt, och det är fredag. då är jag alltid tröttheten själv.

jag vet, fast jag vet inte ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback