never the best for me.

Skrivet 2008-02-21 @ 16:49:50

ajaj, har jätteont i huvudet, och det är världens sämsta väder! kallt och blåsigt att gå. Direkt när jag kom hem blev det en ipren, och en kaka såklart :D nu sitter jag och laddar upp bilder från idag, inte lika många som igår kanske, så:D
har ju haft ont i huvudet hela dagen, hoppas verkligen inte att huvudvärlken kommer tillbaks som den var innan! men annars har dagen varit bra :) yesyes.

idag blir det plugg, sen måste jag nog städa också. wohooo!  josefin tog boken, så ingen edie idag inte.

somna as segt igår, så vid halv tolv började jag läsa lite bok, somnade väl lite bättre efter det iallfall. men vafan har hänt med min sömn?   bläblä.

den dagen kommer nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback